rated-news

slot det i

Gloucester Rugby og 21Bet har annonceret et nyt sponsorat partnerskab foran 2017-18 Aviva Premier league sæson.21Bet fortsætte deres investering i Britiske og Irske sportsgrene, der ser dem beholde andre partnerskaber, herunder sponsorering af fodboldklub Wolverhampton Wanderers og verden-afsnit udfordrende bokseren Charlie Edwards slot det i. I en erklæring, der er udgivet på Gloucester Rugby hjemmeside, 21Bet CEO Richard Hogg, sagde: "hele Vores værdigrundlag bygger på at være passioneret omkring sport og ingen klub udstillinger, der i rugby helt ligesom Kirsebær og Hvide. Det er dejligt at være indgået et samarbejde med et team, som deler vores ambitioner og vores appetit og kørsel for vækst og succes slot det hrs2 chassis anmeldelse. Vi ser frem til et langt og succesfuldt samarbejde."I henhold til betingelserne i den aftale, 21Bet vil også modtage navngivning rettigheder til vesten stå i Gloucester er 16.000 kapacitet Kingsholm stadium sort union jack på politi uniform.
Partnerskabet har også modtaget ros fra Gloucester Rugby ' s Kommercielle Direktør Mike Turner, der udtrykte sin glæde og sagde: "Vi har talt med en række potentielle betting partnere, og er glade for at annoncere nye forhold med 21Bet sort union jack patch betydning. Vi mener, 21Bet tilbyde en fantastisk løsning for fans, der kan lide at satse online, og ser frem til at arbejde med dem."Som en del af aftalen, fans vil modtage et incitament i løbet af deres første sæson, bliver tilbudt 7-1odds på siden at slutte i top seks for de kommende titan poker. sort union jack velcro patch.